نوشته شده توسط : والریا

این تلویزیون هوشمند از برنامه Apple TV و Netflix پشتیبانی میکند و شما میتوانید از طریق آنها به طیف گسترده ای از محتوا از جمله فیلم ها، سریال ها، مستند ها، برنامه های ورزشی زنده و غیره دسترسی داشته باشید. شما میتوانید با متصل کردن تلویزیون به اینترنت از طریق کابل LAN یا وای فای برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید و از تماشای آن ها لذت ببرید. همچنین میتوانید به جدیدترین فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، مستندها و ورزش های زنده در یک مکان دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید. اما شگفتانه اصلی را می‌توان در وجود هوش مصنوعی ال جی بنام ThinQ AI و صد البته سیستم عامل دوست داشتنی ال جی با نام وب او اس دانست. امکاناتی که این دو ابزار در کنار کنترل جادویی برای شما به ارمغان می‌آورند، افزون بر سهولت و دسترسی سریع، لحظات لذت بخش و سرگرم کننده‌ای است.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: لیست قیمت تلویزیون 4K ال‌جی , لیست قیمت تلویزیون 50 اینچ , لیست قیمت تلویزیون 50 اینچ 4k , لیست قیمت تلویزیون 50 اینچ ال‌جی , لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 ال‌جی , تلویزیون 2021 , تلویزیون 2021 ال جی , تلویزیون 50 اینچ ال جی , تلویزیون 50 اینچ فورکا , تلویزیون اسمارت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : والریا

سیستم عامل

این تلویزیون نیز دقیقا مشابه دیگر هم سری های خود از سیستم عامل اندروید به عنوان پلتفرم بهره می جوید. گفتنی است که سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون نیز دقیقا همانند برادر هم سری اش، یعنی A9F اندروید ورژن 8 یا همان Android OREO می باشد. بی شک بسیاری از شما با قابلیت ها و قدرت بالا و محبوبیت سیستم عامل اندروید کاملا آشنا هستید و نیاز چندانی به توضیح در رابطه با آن نیست، لیکن باید اشاره نمود که قابلیت های هوشمند این تلویزیون در واقع پله ای است فراتر از آن چه قبل تر از این در محصولات سونی شاهد بودیم که در کنار چیپست به روز و قوی آن، تجربه ای فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهد داد.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون سونی Z9F , خرید تلویزیون Z9F سونی , Z9F ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : والریا

زاویه دید

زاویه دید یکی از عوامل مهمی است که همواره در انتخاب و خرید تلویزیون های LCD مطرح بوده است. مخصوصا برای آن دسته از مخاطبین که عادت دارند در هنگام تماشای تلویزیون جا به جا شوند و یا از تلویزیون در محیطهای بزرگی همچون سالن پذیرایی یا دیگر محیطهای بزرگ بهره بگیرند که افراد در آن، از زوایای گوناگون به تصاویر تلویزیون نگاه خواهند کرد. قابلیتی که سونی در تلویزیون یاد شده، برای تامین این نیاز تدارک دیده است با عنوان تکنولوژی X-Wide Angle شناخته می شود. این فناوری به مخاطب اجازه می دهد که تصاویر خروجی از نمایشگر TRILUMINOS این وسیله را از هر زاویه دلخواه، بدون اینکه تغییر محسوسی در کیفیت و ماهیت رنگ های به نمایش درآمده ایجاد شود، به تماشا بنشیند.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون Z9F سونی, , تلویزیون سونی Z9F , خرید تلویزیون Z9F سونی , Z9F ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : والریا

سیستم مدیرت کابل

سیستم مدیریت کابل در واقع بخشی از تلویزیون می باشد که وظیفه پنهان سازی کابل های پشت تلویزیون در راستای مرتب تر و تمیزتر دیده شدن تلویزیون را داراست. این تلویزیون به دلیل قاب باریک آلومینیومی، ضخامت بسیار کم با قابلیت پنهان کردن کابل، طراحی برازنده ای دارد و به معنای واقعی کلمه به محیطی که قرار است در آن قرار داده شود، شخصیت می بخشد.

ویژگی های بصری

پنل این تلویزیون از نوع LED با بک لایت Direct LED یا همان ال ای دی مستقیم می باشد و رزولوشنی برابر با 3840x2160 پیکسل را داراست که اصطلاحا به آن  4Kمی گویند. البته شاید استفاده از پنل LED در این تلویزیون شما را به این شک بیندازد که تلویزیون مذکور ممکن است در رابطه با کنتراست و نمایش رنگ مشکی عمیق با مشکل رو به رو باشد، لیکن باید بدانید که این امر به هیچ وجه صحت ندارد؛ بلکه سونی در این پرچمدار خود، با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی های گوناگون، کیفیت تصویر خروجی را بسیار ارتقاء بخشیده است.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون سونی Z9F , خرید تلویزیون Z9F سونی , Z9F ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : والریا

یکی دیگر از پرچمداران سری جدید Master که همگان از آن به عنوان شاهکار جدید سونی یاد می کنند، تلویزیون LED هوشمند مدل Z9F می باشد. این تلویزیون که از رزولوشن 4K برای نمایش محتوای گوناگون برخوردار است، یکی از تلویزیون هایی به حساب می آید که از جایگاه ویژه ای در بین محصولات رده بالا برخوردار می باشد. ظاهر این محصول بسیار ساده می باشد و برخلاف A9F سونی از شیوه ها و سبک های خاص و غیرمتعارف برای طراحی آن بهره نگرفته است، لیکن همین ظاهر ساده نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی و پیاده شده است و جلوه ای که به دکوراسیون محیط اطراف می بخشد، در یک کلام کاملا خاص و بی نظیر است. همچنین کیفیت ساخت و استحکام بدنه این محصول نیز بسیار با کیفیت و عالی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: قیمت تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون Z9F سونی , تلویزیون سونی Z9F , Z9F , خرید تلویزیون Z9F سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد